Klantenservice van Hassoprint

Klantenservice van Hassoprint

Veelgestelde vragen

  • De gemiddelde levertijd is 10-15 werkdagen na goedkeuring van de offerte en aanlevering van correcte bestanden. Dit kan variëren afhankelijk van de ordergrootte.
  • We bieden digitale proefdrukken aan. Je keurt dan het digitale ontwerp goed voordat we starten aan het productieproces.
  • Op de pagina voor aanleverspecificaties vind je alle informatie over hoe je bestanden correct kunt aanleveren, welke formaten geschikt zijn, en waar je op moet letten om ervoor te zorgen dat jouw ontwerp perfect wordt uitgevoerd.
  • Ja, wij accepteren zowel kleine als grote bestellingen. De minimale afname kan wel per product verschillen. Contacteer ons voor meer informatie.
  • Verzendkosten worden berekend op basis van de grootte van de bestelling en de bestemming. Nadat je het formulier hebt ingevuld, nemen we contact met je op voor een prijsindicatie waarin ook de leveringskosten staan.
    Wil je op voorhand weten wat de kosten gaan zijn? Contacteer ons dan.
  • Ja, dat is mogelijk. Kies zelf welke producten, maten en andere variabelen je wenst.
    Twijfel je nog over de maten? Bekijk dan de maattabel en de video waarin we uitleggen hoe je de maten kan opmeten. Je vindt deze informatie in het formulier en op elke productpagina.
  • We raden aan om de maattabel te bekijken bij elk product, daar vind je ook een video. Als je twijfelt, kun je gebruikmaken van onze adviesoptie en dan helpen we je persoonlijk.
  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Aanpassingen zijn mogelijk zolang de productie nog niet is gestart. Annuleringen kunnen annuleringskosten met zich meebrengen.
  • We streven naar 100% klanttevredenheid. Mocht er iets niet naar wens zijn, neem dan contact met ons op zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
  • Borduren: Dit is stevig en blijft lang mooi, ook na veel wassen. Ideaal voor dikke stoffen, zoals jassen of truien.
  • Bedrukken: Dit is ideaal voor kleurrijke logo’s op T-shirts en dunne stoffen. Het voelt glad aan. Dit is de voordeligste optie bij grote oplages.
  • Transfereren: Dit is handig voor ingewikkelde ontwerpen of foto’s. Het wordt met hitte op het kledingstuk geplakt.
  • Combinatie: Soms gebruiken we verschillende technieken samen. Zo krijg je het mooiste en meest duurzame resultaat.
  • Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en speciaal ontwikkeld voor verschillende toepassingen, zoals werkkledij, sportkledij en promotionele kleding.
    De stoffen zijn stevig, ontworpen om dagelijks intensief te gebruiken zonder aan kwaliteit te verliezen. Zo blijven ze er ook na veel wassen goed uitzien, waardoor je kleding lang meegaat en professioneel blijft ogen.
  • Volg altijd de wasvoorschriften op het textiel.
  • Lever je logo of afbeelding aan als een vectorbestand (AI, EPS, of PDF) voor de beste kwaliteit. Indien dit niet mogelijk is, maken we een vectorbestand (betalende optie). Bekijk de aanleverspecificaties voor meer details.
  • Onze fysieke toonzaal is nog beperkt open op afspraak, omdat Hassoprint overstapt naar volledig online om orders sneller en efficiënter te verwerken.
    Moest je met vragen zitten, contacteer ons dan gerust of kies voor de extra advies optie wanneer je uitgebreid advies op maat wenst (zie onze klantenservice pagina).

Hassoprint klantenservice

Advies en zekerheid bij elke stap

We staan voor je klaar om jouw bestelling soepel en zorgeloos te laten verlopen.

Contactinformatie

Bel ons
+32 11 85 00 00
Tussen 13:00 - 14:00 uur bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag

Openingstijden showroom

Maandag en vrijdag:
de winkel is gesloten
Woensdag:
enkel geopend voor afhalingen en op afspraak
Dinsdag en donderdag:
geopend van 13 tot 18 uur

Stuur ons een mailtje
[email protected]

Tip: door drukte duurt het gemiddeld 3 werkdagen voor je een e-mailreactie ontvangt. Vul het offerte formulier in of bel ons, dan word je snel geholpen.

Hassoprint klantenservice

Contactinformatie

Bel ons
+32 11 85 00 00
Tussen 13:00 - 14:00 uur bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag

Stuur ons een mailtje
[email protected]

Openingstijden showroom

Maandag en vrijdag:
de winkel is gesloten
Woensdag:
enkel geopend voor afhalingen en op afspraak
Dinsdag en donderdag:
geopend van 13 tot 18 uur

Klantenservice van Hassoprint contacteren

Vul het formulier hieronder in om onze klantenservice te contacteren.

Reactietijd via het formulier

We contacteren je binnen 1 werkdag

Reactietijd via e-mail

Door drukte duurt dit momenteel 3 werkdagen. Door bellen of het formulier invullen word je sneller geholpen.

Persoonlijk advies van Hassoprint

Loop je ergens tegenaan? Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar.

Daarnaast hebben we een optie voor mensen die extra persoonlijk advies kunnen gebruiken. We bespreken dan welke producten het meest passend zijn, welke kleuren, maten, waar het logo te plaatsen, etc.

Kies tussen een handige online sessie van 1 uur of een bezoek op locatie (mogelijk wanneer je binnen een straal van 10 km rondom Hasselt gelegen bent (BE)). Dit is een betalende optie.

Reactietijd via het formulier

We contacteren je binnen 1 werkdag

Reactietijd via e-mail

Door drukte duurt dit momenteel 3 werkdagen. Door bellen of het formulier invullen word je sneller geholpen.

Persoonlijk advies van Hassoprint

Loop je ergens tegenaan? Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar.

Daarnaast hebben we een optie voor mensen die extra persoonlijk advies kunnen gebruiken. We bespreken dan welke producten het meest passend zijn, welke kleuren, maten, waar het logo te plaatsen, etc.

Kies tussen een handige online sessie van 1 uur of een bezoek op locatie (mogelijk wanneer je binnen een straal van 10 km rondom Hasselt gelegen bent (BE)). Dit is een betalende optie.